Články z výletov Paragliding N.M.

Výlet k Rímu v októbri 17. 10. - 25. 10. 2008

Hmly sa držia skoro celý deň, sú chladnejšie, sychravejšie, je treba vyraziť niekam do tepla. Španielsko je ďaleko a tak ideme 1400km južnejšie k Rímu pozrieť na pamiatky antickej Normy zo vzduchu - je to prehľadnejšie.

Výlet Rakúsko Taliansko Slovinský 1. 8. - 10. 8. 2008

Už ráno sme vyrazili aby sme stihli sobotné lietanie nad Greifenburgom. I keď počasie trošku blblo prehnanou oblačnosťou, stihli sme odletieť nižší aj vyšší štart, takže noví padáčkariu sa oťukali a starí flígri vyhnali pavúkov z padákov. večer sme si podebatili v parádnom kempíku a zaľahli.

Slovinsko 9. 7. - 11. 7. 2008

Pekne všetci spolu sedíme v Slovinskom autíčku a nechávame sa vyviezť na Stol. Až nato, že šofér bez mihnutia oka zabočil opačným smerom.

Rakúsko Slovinské naháňanie počasia 31. 5. - 2. 6. 2008

Nikdy som tu predtým nebol a predsa to tu poznám. Vďaka za Google ért.

Májové Slovinsko 2. 5. - 4. 5. 2008

Ešte že mám nafukovaciu karymatku, inak by som sa v tej vode na lúke topil. Rosa je sice skvelé znamenie, že na druhý deň bude termika jak lusk ale ako hovorí slovák - "Odťál poťál!".

Tenerife December 2008

Sú 2 hodiny po polnoci, mrholí, 3 stupne nad nulou a my sa ládujeme do auta smer Viedeň. Neriskujeme Hainburg ale radšej rovno po dialnici, Rakušáci majú škaredý zvyk uzavrieť cestu do a z a šoféri robte čo chcete.

Slovinsko - Lijak - záver sezóny 14. 10. - 16. 10. 2007

Už ste tu? - Romana prebudilo nutkanie mechúra práve keď sme dorazili do kempu pod Lijakom. Totiž traja páni tu už deň poletovali.

Výlet po Talianskych horách 27. 7. - 5. 8. 2007

Je radosť výletovať, keď máte navigátor s novými mapami, aspoň uvidíte čo ste ešte nevideli a parádne si zašoférujete.

Stol a Schmittenhohe 14. 7. - 17. 7. 2007

Po čase sme zase pod Stolom. O druhej v noci sme dorazili ku kempu Koreň pri Kobaride ale okrem nás tu nikto nefungoval.

Gemona 19. - 21. 5. 2007

Zátišie do ružova vyspatí na skvelom fleku za kempom sme naskákali do auta, ubytovali sa v AI piopi, najedli, napili, pozreli na pristávačku, nech noví vedia kam sa trafiť a fičali na kopec.

Taliansko a Slovinsko 21. - 23. 4. 2007

Tí blaváci už nevedia čo by pýtali za dízel - ups - tankujem natural 95 a to neni bohviečo. Takáto malá chybička a ako to spomalí postup.

Taliansko a Slovinsko 16. 3.- 18. 3. 2007

Už v polobezvedomí sme rozložili spacáky do mokrej trávy. Boli 3 hodiny nad ránom, hviezdy svietili na plný výkon a rosa na pristávačke pod Mt. Cuarnant sľubovala, že by to malo byť dnes pekné polietanie.

Tenerife do tretice 9. 12. - 16. 12. 2006

Na recepcii v hoteli Columbus bol pekný rachot. Recepčný s ľadovým kľudom oznámil, že izby budú pripravené do troch hodín, vraj máme počkať.

Talianska Gemona 21.9. - 24. 9. 2006

"Skoro stále po dialnici, žiadne prekonávanie hôr, rychlovka a bližšie ako Kobala. Ešte som zvedavý aké tu bude lietanie."

Slovinsko 1. 9. - 3. 9. 2006

Komu sa nepáči ležať na kameňoch, môže na mokrej tráve. Máme demokraciu." a tak sme o poltretej zaľahli pri Soči a bleskovo pospali. Ešte sme stihli nabrať optimizmus - Vyzerá to dobre, hviezdy svietia na jasnej oblohe, vietor žiadny a tá parádna rosa.

Výlet po Europe 29. 7. - 11. 8. 2006

"Po osmistech metrech jeďte vpravo, sjeďte z dálnice" - tak to sme mali za sebou prvých 700 kilometrov a navigátor nás poslal skratkou do Belluna.

Slovinsko 23. 6. - 25. 6. 2006

Bez problémov sme dorazili pod Kobalu a ľahli pod most. Žiadna zver, kontroly, proste pohodová cesta s dvomi čúracími zastávkami.

Slovinsko 21. 4. - 23. 4. 2006

Obrovská hlava sa mi v okamihu zjavila pred predným sklom a kým som si zakryl tvár rukou a dupol na brzdu, stihol som si všimnúť ešte ďalšie postavy pri ceste. Náraz ako sviňa, ktosi v aute vykríkol a ... to bolo všetko.